Contract notice

Information

Published

Date of dispatch of this notice: 2020-03-10

Expire date: 2020-03-24

External Reference: 2020-632064

Contract notice

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Molėtų rajono savivaldybės administracija
188712799
Vilniaus g. 44
Molėtai
33140
LT
Asmuo ryšiams: Dainius Zaleckas
Telefonas: +370 38354785
Faksas: +370 38351442
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.moletai.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=502882
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Administracinio pastato, esančio Vilniaus g. 44 Molėtuose, atnaujinimo (modernizavimo) pagrindinio fasado cokolinės dalies statybos darbai
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

45321000  -  Šiluminės izoliacijos darbai
II.1.3)

Sutarties tipas

Darbai
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Įgyvendinant projektą, reikės atlikti šiuos darbus: Demontuoti pagrindinio įėjimo stoginę (įėjimo tambūras su stogu); Pakeisti esamus langus pastato cokolinėje dalyje – 13 vnt. (24,9 m2); Įstatyti naujus langus – 2 vnt. (7,74 m2); Įstatyti duris – 2,31 m2; Esamoje sienoje įrengti durų angą – 1 vnt. (2,75 m2); Įrengti metalinę sąramą – 1 vnt.; Užmūryti langų angas – 2 vnt. (1,92 m3); Atlikti žemės darbus priestato pamatų įrengimui ir esamų pamatų stiprinimui; Atlikti esamų pamatų stiprinimą – 15,0 m3; Priestato pamato ir prieduobės įrengimas – 39,1 m3; Priestato rūsio perdangos įrengimas – 4,4 m3; Rūsio perdangos termo ir hidro izoliacija – 31,5 m2; Cokolio šiltinimas ir apdaila – 177,0 m2.
II.1.5)

Numatoma bendra vertė

Vertė be PVM: 53720.00  EUR
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

45321000  -  Šiluminės izoliacijos darbai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Vilniaus g. 44, molėtai
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Įgyvendinant projektą, reikės atlikti šiuos darbus: Demontuoti pagrindinio įėjimo stoginę (įėjimo tambūras su stogu); Pakeisti esamus langus pastato cokolinėje dalyje – 13 vnt. (24,9 m2); Įstatyti naujus langus – 2 vnt. (7,74 m2); Įstatyti duris – 2,31 m2; Esamoje sienoje įrengti durų angą – 1 vnt. (2,75 m2); Įrengti metalinę sąramą – 1 vnt.; Užmūryti langų angas – 2 vnt. (1,92 m3); Atlikti žemės darbus priestato pamatų įrengimui ir esamų pamatų stiprinimui; Atlikti esamų pamatų stiprinimą – 15,0 m3; Priestato pamato ir prieduobės įrengimas – 39,1 m3; Priestato rūsio perdangos įrengimas – 4,4 m3; Rūsio perdangos termo ir hidro izoliacija – 31,5 m2; Cokolio šiltinimas ir apdaila – 177,0 m2.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 4
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Jei darbai nebus baigti per 4 (keturis) mėnesius nuo Statybos darbų pradžios, darbų pabaigos terminas, esant nenugalimai jėgai ar Sutarties 4.8 punkte numatytiems atvejams bei Rangovo rašytiniam prašymui ir Užsakovo raštu išreikštam sutikimui, gali būti pratęsiamas vieną kartą, bet ne ilgiau kaip 2 (dviems) mėnesiams.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Pirkimo vykdytojas
reikalauja, kad tekėjai pateiktų Europos bendrąjį viešųjų
pirkimų dokumentą – aktualią deklaraciją, pakeičiančią
kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir
preliminariai patvirtinančią, kad nėra tekėjo pašalinimo
pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 45
straipsnio nuostatomis. Europos bendrasis viešųjų pirkimų
dokumentas parengiamas pagal standartinę formą, kuri yra
patvirtinta 2016 m. sausio 5 d. Komisijos įgyvendinimo
reglamentu (ES) 2016/7, kuriuo nustatoma Europos bendrojo
viešųjų pirkimų dokumento standartinė forma (OL 2016 L 3, p.
16). Norintieji pildyti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų
dokumentą elektroniniu būdu, naudojasi Europos Komisijos
sukurta elektronine forma.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Užsakovas, nepagrįstai uždelsęs atsiskaityti už atliktus darbus šioje Sutartyje nustatyta tvarka ir laiku, moka Rangovui 0,02% dydžio delspinigius nuo neapmokėtų darbų kainos už kiekvieną uždelstą dieną. Rangovas, uždelsęs atlikti statybos darbus per Sutartyje nustatytą terminą arba, jeigu vėluoja perduoti Sutarties objektą naudoti ir/arba perduoti Užsakovui visus dokumentus iki Sutartyje nustatyto termino, moka Užsakovui 0,02% dydžio delspinigius nuo visos Sutarties kainos, už kiekvieną uždelstą dieną. Delspinigius Užsakovas turi teisę išskaičiuoti iš atsiskaitomųjų (mokėtinų pagal pateiktą PVM sąskaitą faktūrą) sumų be papildomo perspėjimo ar derinimo. Tokio paties dydžio delspinigiai taikomi ir tuo atveju, jeigu Rangovas uždelsia nustatytą defektų ištaisymo terminą, nustatytą Šalių pasirašytame darbų perdavimo – priėmimo akte arba kitame dokumente.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2020-03-24
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2020-03-24
Vietos laikas:  10:45
Vieta:  
Vilniaus g. 44, Molėtai, 414 kab.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Tiekėjai ar Jų įgalioti asmenys nedalyvauja Komisijos posėdžiuose, kuriuose susipažįstama su elektroninėmis priemonėmis pateiktais pasiūlymais, atliekamos pasiūlymų nagrinėjimo, vertinimo ir palyginimo procedūros.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Panevėžio apygardos teismas
Panevėžys
LT

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Peržiūros procedūra nustatyta Viešųjų pirkimų įstatymo VII
skyriuje.